خريد بک لينک
گيفت کارت
بازي هاي دخترانه
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود رمان جديد
رزرو آنلاين هتل خارجي
باسکول پند
دانلود فيلم با لينک مستقيم
برج خنک کننده
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی
تاريخ : 20 اسفند 1395 | 19:55 | نویسنده : فايل | بازدید : 72
پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی

پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر اثربخشی نظام كیفیت به همراه فهرست منابع و مواخذ فایل اصلی پروپوزال DOC حجم فایل 93 KB تعداد کل صفحات 26 صفحه

دانلود پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی

پروپوزال
پورپوزال
Proposal
فرهنگ سازمانی  
دانلود پروپوزال ارشد  مدیریت 
دانلود پروپوزال فوق لیسانس  مدیریت 
دانلود پروپوزال مدیریت 
دانلود پروپوزال فرهنگ سازمانی 
منابع و مواخذ فرهنگ سازمانی 
پروپوزال فرهنگ سازمانی 
روش تحقیق فرهنگ سازمانی 
تحقیق و پژوهش فرهنگ سازمانی 
متدولوژی تحقیق فرهنگ سازمانی 
پژوهش کارشناسی ارشد
پایایی و روایی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی و تأثیر آن بر اثربخشی نظام كیفیت به همراه فهرست منابع و مواخذ

پروپوزال یا طرح تحقیق، پیش نویس پ‍ژوهشی است كه شما می بایست برای اخذ مدرك تحصیلی خود انجام دهید. در پروپوزال، شما به معرفی موضوعی كه برای پایان نامه خود انتخاب كرده اید، توضیح اهمیت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هایی كه در گذشته در این باره صورت گرفته، و نتایجی كه فكر می كنید از تحقیق خواهید گرفت می پردازید. هم چنین روش یا روش هایی كه در پژوهش از آن ها بهره خواهید گرفت را ذكر می كنید.

 

 بررسی منابع علمی یکی از بخش هایی است که در هنگام تکمیل پروپوزال بسیار اهمیت دارد و در صورت تصویب پروپوزال شما نیز تصویب خواهد شد. مطالعات و کارهای قبلی انجام شده و مرتبط با این مطالعه چه به صورت نظری وچه به صورت طراحی در داخل یا خارج کشور. پژوهشگر در این قسمت، ضمن اشاره به مطالعات و کارهای قبلی، به ارزیابی آنها می پردازد وتفاوتها و شباهتهای میان تحقیق خود را با تحقیقات قبلی بیان می کند ( در بعضی موارد سابقه تحقیقاتی مفصل نیست می توان از سوابق نظری یا مطالب مرتبطی که در کتابها یا مقالات وجود دارد برای ساختن یک چهارچوب ادراکی استفاده کرد)

 

عنوان مطالب........... صفحه

فهرست تفصیلی-بخش 1

مقدمه.............................................................................................................................. 1

1-1- بیان مسأله پژوهش............................................................................................... 2

1-2- قلمرو پژوهش (زمانی و مكانی).............................................................................. 3

1-3- اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن........................................................................ 4

1-4- هدف‌‌های پژوهش.................................................................................................. 5

1-5- سوال‌های پژوهش................................................................................................. 6

1-6- معرفی متغیرها...................................................................................................... 8

1-7-  تعریف واژه‌ها........................................................................................................ 8

1-8-  تعریف عملیاتی متغیرها...................................................................................... 11

1-9- روش پژوهش..................................................................................................... 11

1-10- ساختار گزارش................................................................................................. 12

 

 

فهرست تفصیلی- بخش 2

3- روش پژوهش............................................................................................................... 47

3-1-تعریف روش پژوهش........................................................................................... 47

3-2- جامعه آماری و گروه نمونه مورد مطالعه............................................................... 47

3-2-1- خصوصیات جامعه آماری................................................................................ 47

3-2-2- برآورد حجم گروه نمونه.................................................................................. 48

3-3- ابزار پژوهش....................................................................................................... 49

3-3-1- ابزار اندازه‌گیری فرهنگ سازمانی برودفوت و اشكنسی.................................. 49

3-3-2- ابزار سنجش گرایش به اثربخشی نظام كیفیت.............................................. 51

3-3-3- اعتبار و روائی اندازه‌ها.................................................................................... 52

3-3-3-1-اعتباریابی مقیاس‌‌های فرهنگ سازمانی و اثربخشی نظام كیفیت................ 52

3-3-3-2- رواسازی مقیاس‌‌های فرهنگ سازمانی و اثربخشی نظام كیفیت................ 53

3-4- طرح پژوهش و روشهای تجزیه و تحلیل داده‌ها................................................... 54

3-4-1-تحلیل واریانس................................................................................................ 55

3-4-2- آزمون HSD توكی........................................................................................ 55

3-4-3- ضریب همبستگی گشتاوری پیرسون...................................................................

فهرست منابع

 

قسمت هایی از متن فایل

1-1- بیان مسأله پژوهش

موضوع پژوهش حاضر « بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فرهنگ سازمانی شركت  کیفیت نشان پارسیان  و تأثیر آن بر اثربخشی نظام كیفیت از دید كاربران داخلی» می‌باشد.

«فرهنگ سازمانی[1] را در متون مدیریت به عنوان مجموعه‌ای از ادراكات، هنجارها و ارزشهای مشتركی دانسته‌اند كه مورد پذیرش اعضای سازمان بوده و در عمق زندگی سازمانی جریان دارد» (الوانی، 1378، 30). مجموعه مورد نظر، كه در واقع معرف شخصیت و هویت هر سازمان است، موضوع نسبتاً جدیدی است كه از حدود دو دهه قبل در ادبیات مدیریت مطرح گردیده و به استناد پژوهش‌های فراوانی كه در این باره صورت پذیرفته است تأثیر ویژه و تعیین كننده‌ای در موفقیت و شكست بسیاری از فعالیت‌های مدیریت و سازمان و از جمله نظام‌های مدیریت/تضمین كیفیت ایفا می‌نماید.

پژوهش حاضر به دنبال پاسخگوئی به سه سئوال مهم زیر است.

نخست، با توجه به الگوها و نظریه‌های نوین فرهنگ سازمانی چه فرهنگ سازمانی بر شركت  کیفیت نشان پارسیان  حاكم است و این فرهنگ دارای چه ویژگی‌هائی است؟

دوم، آیا از دید معاونین، مدیران، كارشناسان و تكنیسین‌های شركت به عنوان كاربران داخلی نظام تضمین كیفیت (كه بر اساس الگوی استاندارد جهانی ISO 9000-1994  از بیش از دو سال قبل در شركت مستقر و به مرحله اجرا درآمده است)، نظام اثربخشی ارزیابی می‌گردد یا خیر؟

سوم، آیا همان گونه كه در مبانی نظری موضوع پژوهش اشاره شده، ارتباطی میان فرهنگ سازمانی حاكم بر شركت  کیفیت نشان پارسیان  و نگرش كاربران داخلی نظام كیفیت نسبت به اثربخشی این نظام وجود دارد یا خیر؟

 

1-2- قلمرو پژوهش (زمانی و مكانی)

...........................

...........................

 

 

فهرست منابع و مآخذ 

الف)كتابها و مجلات فارسی:

  1.     1.        آذر ، عادل، مؤمنی، منصور آمار و كاربرد آن درمدیریت (تهران:سمت، 1375، چاپ اول)
  2.     2.       الوانی، سید مهدی، آئین‌ها  و رسوم سازمانی، طریقی در شناخت فرهنگ سازمانی، مدیریت و توسعه، دوره اول، شماره 1،1378
  3.     3.       ایران‌زاده، سلیمان، مدیریت فرهنگ سازمان (تبریز: مؤلف، 1377 ، چاپ اول)
  4.     4.       اشنایدر، سوزان. سی و بارسو، ژاان - لوئی، مدیریت در پهنة فرهنگ‌ها، مترجمان: سید محمد اعرابی و داود ایزدی، (تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی، 1379،چاپ اول)
  5.     5.       پترسون، جیمز جی، ایزو9000 استاندارد جهانی كیفیت ، ترجمه، حسین ظهوریان با همكاری علیرضا متكلم، انتشارات رسا، 1375 (چاپ اول )
  6.     6.       ساعتچی، محمود، روانشناسی بهره‌وری (تهران: مؤسسه نشر ویرایش، 1380،چاپ سوم)
  7.     7.       سدان، جان، سایه شك و تردید براستاندارد ایزو 9000، كیفیت و بهره‌وری، شماره سوم، تابستان 1377، صص57-59
  8.     8.       شیولسون، ریچارد، استدلال آماری در علوم رفتاری، ترجمه و نگارش: علیرضا كیامنش، چاپ اول ـ جلد اول (مؤسسه انتشارات جهاد دانشگاهی، 1377)
  9.     9.       شیولسون، ریچارد، استدلال آماری در علوم رفتاری، ترجمه و نگارش: علیرضا كیامنش، چاپ دوم ـ جلد دوم (مؤسسه انتشارات جهاد دانشگاهی، 1377)
  10.   10.    حقیقی، محمدعلی و دیگران، مدیریت رفتار سازمانی، (تهران: انتشارات ترمه،1380، چاپ اول)

 


[1] - organizational culture

دانلود پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروپوزال و روش تحقیق فرهنگ سازمانی ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *