خريد بک لينک
گيفت کارت
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
خواص مواد غذایی
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود فيلم با لينک مستقيم
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
فايل ١٣٩٦
تاريخ : 30 اسفند 1395 | 2:30 | نویسنده : فايل | بازدید : 127

1396 سال ١٣٩٦ را به شما ١٣٩٦ بار تبريك ميگويد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
1396 سال ١٣٩٦ را به شما ١٣٩٦ بار تبريك ميگويد,

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 361 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - 2015


( 18 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

 

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

1-مقدمه:

بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت1994). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد،  رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی 1990،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت 1994، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت 2006).

 

The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing

Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintaining
successful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members of
loyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketing
investments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) have
a differential influence on customers' gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, results
of this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhance
customer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Management
implications for retailers to increase customers' gratitude are discussed.
© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.
Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintainingsuccessful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members ofloyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketinginvestments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) havea differential influence on customers' gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, resultsof this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhancecustomer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Managementimplications for retailers to increase customers' gratitude are discussed.© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی ,

تاريخ : 27 اسفند 1395 | 21:01 | نویسنده : فايل | بازدید : 72
اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه

دانلود سمینار رشته حقوق جزا و جرم شناسی اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه در 98 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه

اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود
دسته بندی سمینار حقوق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94

اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه

دانلود سمینار رشته حقوق جزا و جرم شناسی اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه 

در 98 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

عنوان    صفحه

بیان مساله            1

ضرورت و اهمیت تحقیق      3

فرضیه های تحقیق 5

سوالات تحقیق       6

روش تحقیق          6

جرم       7

تعریف لغوی جرم   7

تعریف اصطلاحی جرم        8

تعریف جرم از دیدگاه های مختلف       8

تعریف جرم از نظر فقها       8

تعریف جرم از دیدگاه حقوق دانان        9

تعریف مجازات در حقوق اسلام          10

تعریف مجازات در حقوق عُرفی          12

مبانی مجازت ها    14

مبانی نظریه بازدارندگی مجازات ها     15

نظریه مکافات عمل یا اثر وضعی جرم  16

نظریه اصلاحی و دفاعی مجازات        16

اصول حاکم بر مجازات ها    17

اصل قانونی بودن مجازات ها 17

تساوی مجازات ها  18

اصل شخصی بودن مجازات ها           19

انواع مجازات ها    20

طبقه بندی مجازات ها بر اساس درجه آنها          20

مجازات اصلی       21

مجازات تبعی        21

مجازات تکمیلی     21

تعریف فردی کردن مجازات ها و مفاهیم مرتبط با آن         21

یک-فردی کردن مجازات ها  22

دو- بزهکار یا مجرم            22

سه- تعلیق مجازات 23

چهار-کیفر زدایی    23

پنج- پرونده شخصیت          24

شش- جرم زدایی    24

بخش دوم: بررسی تاریخی فردی کردن مجازات ها            25

گفتار اول - زمینه های پیدایش مفهوم فردی کردن مجازات ها در تاریخ عمومی جهان       25

یک- دوره انتقام خصوصی    25

دو- دوره دادگستری خصوصی           27

تعریف و شناخت اصل فردی کردن مجازات ها    28

گفتار دوم:جایگاه اصل فردی کردن مجازات ها د رمیان اصول حاکم بر مجازات ها          32

یک- با توجه به اصل قانونی بودن مجازات ها     32

دو- با توجه به اصل تساوی مجازات ها 33

سه- با توجه به اصل شخصی بودن مجازات ها    34

گفتار سوم: اهداف اصل فردی کردن مجازات‌ها    35

یک- اهداف شخصی           35

دو- اهداف اجتماعی 39

شیوه‌های فردی کردن مجازات‌ها          42

گفتار اول: فردی کردن تقنینی مجازات‌ها            42

یک -موجبات فردی کردن تقنینی مجازات‌ها        42

الف ـ به اعتبار خصوصیات فردی مجرم یا زیان دیده از جرم           42

گفتار دوم- شیوه های فردی کردن تقنینی مجازات ها          43

گفتار دوم : فردی کردن قضایی مجازات ها         46

یک- انگیزه های فردی کردن قضایی مجازات ها  47

دو- روش های فردی کردن مجازات ها  51

گفتار سوم: فردی کردن  اجرایی و نیکمه اجرایی  مجازات  61

1- عفو   61

2- آزادی مشروط   62

گفتار چهارم:بررسی شیوه های مدرن اجرای مجازات ها با رویکرد فردی کردن مجازات ها           64

یک- زندان و جایگزین های آن در عصر جدید    65

دو- جایگزین های مجازات زندان        66

فهرست و منابع و مآخذ         87

 

 

 

بیان مساله

جامعه شناسی   که از لفظ  سوشیستی به معنای اجتماع مشتق شده است، از علوم و رشته های قدیمی در بین انسانها است که البته تا زمانی که بعداً گفته خواهد شد، به این عنوان وجود نداشته است؛ اما مفاهیم، نگرش ها و روش های آن در لابلای اندیشه های پیشینیان به خوبی نمود یافته است. پیامبران و نوابغ به عنوان افراد برجسته ی تاریخ بشر، مفاهیم مهمی از نظرات جامعه شناسانه را در عبارات خود بیان می کردند. در این میان بحث جامعه شناسی از منظر کیفری مطرح است. جامعه‌شناسی کیفری شاخه ای از جامعه شناسی حقوق بوده و به مطالعه فرآیند قانونگذاری، چگونگی انعکاس مجازات در جامعه، میزان کارآیی مجازات، میزان بازدارندگی مجازات (مانند اعدام) و بالاخره فرآیند دادرسی کیفری می پردازد. اینها موضوعات مورد بررسی جامعه شناسی کیفری هستند یعنی از لحظه کشف جرم تا لحظه اجرای مجازات. جامعه شناسی کیفری به دنبال علت شناسی جرم نیست. به دنبال چگونگی تولد، تحول، رشد و افول نهادهای حقوق کیفری است. رویکرد جامعه شناسی کیفری یک رویکرد علت شناسی نیست بلکه نهاد شناسی است. مثلاً می گوید چرا در کشور ما تعلیق یا آزادی مشروط عملاً جا نیفتاده است. یا مثلاً در کشور ما علیرغم جرم انگاری ربا از سال 1375، مواردتعقیب این جرم و محکومیت به آن طبق مطالعات انجام شده، بسیار اندك بوده است . یکی از مسائلی که در جامعه شناسی کیفری مطرح است اجرای علنی مجازات و آسیب شناسی این مسئله است. علنی بودن مجازات به مفهوم منتشر کردن و آشکار نمودن آن است و آشکار نمودن مجازات، دو معنا دارد: یکی این که فقط خبر آن در بین مردم منتشر گردد و دوم این که علاوه بر اطلاع مردم، حضور آنان نیز در زمان اجرای حکم لازم است. پس اعلان مجازات از نظر لغت در دو مصداق: «اطلاع مردم» و «حضور مردم» عینیت پیدا می کند، ولی سخن ما این است که اعلان مجازات در اصطلاح فقها صرفا با حضور مردم، عینیت پیدا می کند; زیرا شواهد محکم و متقنی وجود دارد که نشان می دهد اعلان مجازات تنها با حضور مردم محقق می شود و صرف اطلاع، کافی نیست. برخی از نویسندگان بین اجرای علنی حدود و اجرای حد در ملا عام تفکیک قائل شده و می گویند: اجرای مجازات در ملا عام فاقد هر گونه مستند شرعی است و هیچ دلیلی وجود ندارد که باید مجازات در ملا عام اجرا گردد. بین علنی بودن مجازات و اجرای مجازات در ملا عام تفاوت اساسی وجود دارد. اجرای علنی به این معنا است که مجازات در مکانی اجرا شود که اگر کسانی مایل به حضور در آن مکان باشند، بتوانند حضور یابند و کسی مانع حضور آنها نشود، ولی مجازات در ملا عام به این معنی است که در محل تجمع مردم و رفت و آمد آنان مثلا در میادین پرجمعیت اجرا شود ؛ اما با رجوع به سیره پیامبر صلی الله علیه و آله، ائمه معصومین علیهم السلام، متون روایات و کتب متداول فقهی واقعا چنین تفکیکی بین اجرای علنی حدود و اجرای حدود در ملا عام مشاهده نمی شود و در کلام مذکور نیز هیچ دلیل و مستندی برای این تفکیک اقامه نگردیده است. در متون روایات نه واژه «اجرای علنی» آمده و نه واژه «ملا عام». از این رو نمی توان با تفسیر و تحلیل این واژه ها حکم شرعی استنباط کرد. آنچه در سیره معصومین قطعی است این است که حدود در حضور مردم اقامه می شد و مردم برای اجرای حدود اجتماع می کردند. این که ما ادعا کنیم اجرای حدود در حضور مردم، اجرای علنی حدود بوده نه ملا عام به دلیلی نیاز دارد که اثبات کند هیچ یک از حدود در اماکن عمومی اجرا نمی شده و تمامی حدود، با حضور مردم در اماکن خاص اجرا می گردید و الا اثبات آن مشکل است. از این رو این تفکیک مبنای فقهی ندارد . برخی نیز بر این عقیده است که اجرای علنی حدود بر خلاف اصل شخصی بودن مجازات است و آثار و تبعات اجرای علنی مجازات بر خانواده و بستگان محکوم نیز اعمال می گردد  این سخن، ناصواب است؛ چون منظور از شخصی بودن مجازات و آیه شریفه «و لا تزر وازرة وزر اخری» این است که هر کس مسؤول عمل خویش است و به دلیل اعمال دیگران مجازات نمی گردد و به هیچ وجه به این معنا نیست که مجازات باید به نحوی باشد که هیچ کس غیر از مجرم حتی به صورت غیر مستقیم آزرده نگردد و یا آسیب نبیند; چون در این صورت تقریبا هیچ مجازاتی قابلیت اجرا پیدا نمی کند. در تمام مجازاتها چه بخواهیم و چه نخواهیم ممکن است بستگان و خانواده مجرم و حتی اجتماع زیان ببینند، ولی در علم حقوق این گونه آثار غیرمستقیم را با اصل شخصی بودن مجازاتها منافی نمی دانند. آیا در زندان فقط مجرم مجازات می گردد و خانواده از نظر مالی، حیثیتی و روحی آسیب نمی بیند؟ و در جریمه نقدی، آیا فقط مجرم مجازات می شود یا خانواده او نیز دچار مشکل می شود؟ اگر چه حکومت اسلامی موظف است در جهت کاهش آثار و عواقب غیرمستقیم مجازات مجرم، تلاش نماید .بنابراین محقق در پی بررسی این مسئله است که آیا اجرای علنی مجازات می تواند آسیب های اجتماعی ،روحی و معنوی داشته باشد؟

ضرورت و اهمیت تحقیق

بر مبنای قول معروف "حیاة العلم بالنقد وَال رَد" ضروری است كه در راستای مصالح اسلام و جامعه اسلامی به تحلیل جایگاه فقهی و قانون ی اجرای مجازات ها در ملاء عام بپردازیم و آنرا مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

ما با رجوع به منابع معتبر فقهی و سنت به این نتیجه دست می یابیم كه اصولاً در اسلام اجرای مجازات ها برای اصلاح مجرمان است و هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه نمی باشد. لذا وقتی به سیری پیامبر و امیرالمؤمنین رجوع می كنیم، می بینیم كه ایشان از افرادی كه می خواستند حدود الهی درباری آنها اجرا شود می خواستند كه طوری اقرار نمایند كه مجبور نشوند كه حد را در جامعه اجرا كنند. هنگامیكه اقرار می كردند، از آنها می خواستند كه توبه كنند. به طور مثال زنی خدمت امیرالمؤمنین می آید و تقاضا می كند كه حد رجم را در مورد او اجراء كند. حضرت می فرمایند: من خدا نیستم كه تو را پاك كنم؛ تو اگر توبه كنی خدا تو را پاك خواهد كرد، و این‌گونه بهتر است تا این‌كه بخواهی آبرو و حیثیتت از بین برود.

پس باید گفت كه در اسلام هدف اصلی از اجرای مجازات ها اصلاح مجرم است. و توبه نیز كه از ویژگیهای مسایل جزایی اسلام است، همان اصلاح مجرم می باشد. و اگر فردی با رعایت شرایط خاص توبه كند دیگر مسأله مجازات برای او مطرح نمی شود.

اما باید توجه داشت كه توبه معنای خاصی در اسلام دارد و آن اینكه انسان با توبه باید رابطی خودش را با خدا اصلاح كند. در قرآن كریم آمده است كه :"الذین تابوا و اصلحوا" یعنی شخص باید هم توبه كند و هم عملاً خود را اصلاح كند.

 

دانلود اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
اصل فردی کردن مجازات در حقوق ایران و فرانسه ,

تاريخ : 26 اسفند 1395 | 10:49 | نویسنده : فايل | بازدید : 60
مقاله اختراع کامپیوتر

مقاله اختراع کامپیوتر

دانلود مقاله اختراع کامپیوتر

مقاله اختراع کامپیوتر
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

مقاله اختراع کامپیوتر

بخشهایی از متن:

بعد از اختراع كامپیوتر دانشمندان خیلی زود به این نتیجه رسیدند كه لازم است راهی ایجاد شودتا اطلاعات موجود بر روی كامپیوترها از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر انتقال یابد . راه متداول در آن زمان چاپ كردن اطلاعات یا ذخیره سازی آن روی دیسك و انتقال آن به كامپیوترهای دیگر بود.

اما این راه ، بادهی كافی نداشته و یك انتقال الكترونیكی لازم بود. این نیاز باعث شد كه شبكه های كامپیوتری ساخته شوند. در ساده ترین نوع شبكه كامپیوتری تنها 2 كامپیوتر متصل به یكدیگر وجود دارد كه این دو كامپیوتر اطلاعات درون خود را به اشتراك یكدیگر میگذارند.

شبكه های كامپیوتری میتوانند بسیار پیچیده تر از آنچه كه در این فصل بررسی خواهد شد باشند. اما ما برای آشنایی دقیق با مفاهیم شبكه و اینكه چگونه كار میكند ابتدا به بررسی ساده ترین نوع شبكه ها می‌پردازیم .

مقدماتی كه تا كنون در مورد شبكه ارائه شده شامل تعاریف عمومی بوده ومطالب تخصصی را شامل نمیشود. شبكه ای كه محدود به یك منطقه كوچك باشد ، مثلا یك Site  یا یك شبكه محدود در یك ساختمان بطور اختصار LAN  نامیده میشود.

ساده ترین نوع شبكه با متصل كردن چند كامپیوتر بوسیله كابل های خاصی بوجود می آید . ممكن است یك چاپگر به یكی از كامپیوترها متصل باشد و با استفاده از این سیستم شبكه این چاپگر به اشتراك بقیه كامپیوترها نیز گذاشته میشود . همچنین ممكن است چاپگر مستقیما به شبكه متصل شده باشد . سایر تجهیزات جانبی كامپیوتر نیز میتوانند برای استفاده همه كاربران در یك شبكه به اشتراك گذاشته شوند.

هر دستگاه با یك كابل به شبكه اتصال می یابد . دارای یك آدرس یگانه و منحصر به فرد است . كه در شبكه با آن آدرسی شناخته میشود. به همین دلیل اطلاعات دقیقا به همان كامپیوتری كه مد نظر است فرستاده میشود و خطایی رخ نمی دهد . البته در فصلهای بعدی بیشتر به شرح این موضوع می پردازیم . سرور یا سرویس دهنده شبكه یكی از كامپیوترهای شبكه است كه كنترل مركزی كل شبكه را بر عهده دارد . این كامپیوتر قادر است شبكه را به اشتراك بگذارد . مثلا فضای دیسكها، برنامه ها ، دسترسی اینترنت ، كنترل چاپگرهایی كه مستقیما به آن وصل هستند یا به شبكه متصل هستند را به اشتراك میگذارد .

...

كابلهاییكه فیش T شكل دارند و بصورت Bus  شبكه شده اند ، نباید یك طرف كابل بیرون باشد و باید حتما یك پایان دهنده داشته باشند. “پایان دهنده ” شبكه در واقع یك مقاومت 50 اهمی است . بنابراین به كارت شبكه دو مقاومت 50 اهم بطور موازی متصل شده است . كه مجموعا 25 اهم میشود .

وقتی اطلاعات به Terminator ( پایان دهنده ) میرسد خودبخود قطع میشود. در واقع “ پایان دهنده ” یك عمل حیاتی را در شبكه انجام میدهد. زیرا اگر اطلاعات توسط پایان دهنده قطع نشود دوباره در طول شبكه منتشر میشود و این باعث اختلاف در كار شبكه میگردد.

چنانچه پایان دهنده به شبكه متصل نباشد یا احتمالا مقدار مقاومت 50- ohm غلط انتخاب شده باشد كارت شبكه مقاومت متفاوتی را خواهد دید و عملكرد شبكه متوقف شده یا بدتر از آن مختل میگردد. توپولوژی Bus، نسبت به بروز خطا مقاومتی از خود نشان نمی دهد و كافیست یكی از گذرگاهها ( یكی از كامپیوترها ) قطع شود تا كل شبكه از كار بیفتد .

اساس شبكه Star- Bus  مشابه شبكه Bus  است . با این تفاوت كه دارای یك Hub میباشد كه تمامی كامپیوترها به آن Hub متصل میشوند. وقتی یك كامپیوتر اطلاعات را به شبكه میفرستد در واقع آنرا در طول تمام شاخك های یك ستاره پخش میكند و به همه كارتهای شبكه میرسد.در این زمان هر كارت شبكه آدرس مقصد پیام را با آدرس خود چك میكند تا بررسی كند كه پیام برای این كارت شبكه است یا خیر .

در این نوع شبكه روش انتقال اطلاعات بر اساس روش CSMA/CD خواهد بود كه در شبكه گذرگاهی ساده هم بكار میرود. بوسیله دستگاه Hub میتوان به سادگی و بیشتر از شبكه گذرگاهی ساده بر شبكه بصورت فیزیكی مدیریت كرد.

در شبكه Ring  اطلاعات از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر فرستاده میشود . در این نوع شبكه Terminator دیگر وجود ندارد و اگر تنها یك كامپیوتر از كار بیفتد كل شبكه از كار می افتد . هر كامپیوتری بصورت همزمان اطلاعات را دریافت میكند و سپس تقویت كرده و به كامپیوتر بعدی منتقل میكند. بنابراین محدودیت فاصله به آن شكلی كه در شبكه گذرگاهی وجود دارد در اینجا مطرح نیست.

به دلیل عدم وجود تحمل خطا در این توپولوژی امروزه دیگر از این شبكه ها استفاده نمیشود. زیرا انتخاب های بهتری برای شبكه موجود می‌باشد.

شبكه های Star Ring  اگر چه ترتیبی شبیه شبكه Star  دارد اما عملا 2 جفت كابل از هاب به هر یك از كامپیوترها وصول میشود كه عملكردشان را در ادامه این فصل بررسی خواهیم كرد. این هاب راMAV  یا  Multi – Station Access    Unitنامیده میشود و نوع ساده تری هم بنام CAV یا Controlled Access Unit  دارد .

اطلاعات در این شبكه از كامپیوتری به كامپیوتر دیگر منتقل میشود. اما با این تفاوت كه اگر كامپیوتری ازكار افتاده باشد هابMAV آنرا شناسایی میكند و بطور خود كاراطلاعات را به كامپیوتر بعدی میفرستد .این كار باعث میشود تا شبكه از كار بیفتد . هاب MAV میتوانند به یكدیگر متصل شده و شبكه بزرگتری را نشان دهند .

شكبه های Mesh  در حالتی بوجود می آیند كه هر شبكه توسط یك كابل به یك كامپیوتر دیگر متصل شده باشد . هزینه كابل كشی چنین شبكه ای بسیار سرسام آور  است ولی تحمل آن بسیار زیاد است .

در حقیقت چنین توپولوژی بیشتر برای شبكه‌های Lan میرود ، بطوریكه Site  های زیادی به این روش به یكدیگر متصل میشوند چرا كه بهترین مسیر برای انتقال اطلاعات در كل مسیر همان مسیر مستقیم بین دو كامپیوتر است . شبكه Mesh  از ؟؟؟Router  برای برقراری ارتباط از یك جا به جای دیگر استفاده كه خطای كمتری دارد .

امروزه شبكه های تركیبی متداولترین نوع شبكه ها هست  البته این انتخاب به این دلیل نمیباشد كه این نوع شبكه ها بهتر از سایر شبكه ها میباشند. بلكه به این علت است كه شبكه های تركیبی در حقیقت نتیجه زیر ساختارهای شبكه های دیگر هستند كه بارها و بارها تجربه شده اند . حتی ممكن است در یك شركت شبكه های غیر مشابهی با استفاده از این روش با یكدیگر تركیب شده باشند.

تركیب هاب ها و سایر دستگاههای شبكه قابلیت اتصال شبكه های مختلف را بوجود می آورد . بطور كلی بعید نیست كه سیستم كابلهای ارتباطی Ethernet  نازك و ضخیم هم استفاده شود همچنین چندین شبكه ستاره ای به یكدگیر متصل شده باشند بخشهای بعدی به بررسی مفصل انواع H u b ها میپردازیم .

بوسیله روش CSMA/CD  شبكه های Ethernet  با یكدیگر ارتباط بر قرار میكنند . بوسیله CSMA/CD  میتوان اطلاعات را درطول شبكه از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر فرستاد بطوریكه در كامپیوتر مقصد كه آدرس دهی شده است فرایند (CS) Carrier Sense  ابتدا میزبان به شبكه دقت میكند تا بررسی كند كه كامپیوتر دیگری مشغول ارسال اطلاعات كامپیوتر مقصد نباشد .

فرآیند : (MA) Multiple Access  در این مرحله ممكن است تعدادی دیگری كامپیوتر بخواهد فرآیند CS را انجام دهند و این برای بقیه قابل ردیابی نباشد .

 

دانلود مقاله اختراع کامپیوتر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله اختراع کامپیوتر ,

تاريخ : 26 اسفند 1395 | 10:49 | نویسنده : فايل | بازدید : 62
پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع

پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع

دانلود پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع

پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع

این فایل در قالب پاورپوینت و در 23 اسلاید تهیه گردیده است:

قسمتی از متن اسلاید ها:

اسلاید یک)

پروانه ثبت اختراع و مراحل ثبت آن

مقدمه : پروانه ثبت اختراع عبارت اند از یك سند قانونی از طرف دولت به مخزن اعطا می گردد و به وی حقوق كاملی در رابطه با ساخت بهره برداری و فروش یك اختراع برای سالهای مشخص واگذار می نماید. این زمان معمولاً بین 4 تا 20 سال است كه بستگی به ارزش علمی – تجاری اختراع دارد.

اسلاید دو و اسلاید سه)

هدف پروانه ثبت اختراع این است كه مبتكرین را تشویق به پیشبرد و گسترش وضعیت فن آوری حاضر بنماید این اقدام از طریق اعطا حقوق قانونی و بهره مندی مبتكر از مزایای مادی و معنوی ثبت گردد. قانون ثبت اختراعات بخشی از مقررات مالكیت معنوی است قانون مالكیت معنوی در اصل به سه موضوع زیر اختصاص دارد :

ثبت و حفظ اختراعات

نشان شركتها

تألیف كتب و مقالات و ساخت فیلم ها

قانون مراقبت از اختراعات برای صنایعی كه متكی به نو اوریهای تكنولوزیكی هستند بسیار با ارزش است چرا كه آنها را در بازار رقابت پیشرو و در خط مقدم حفظ می كند. مانند صنایعی شیمیایی داروسازی و رایانه.

دانلود پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع ,

ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی: بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار

ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار

دانلود ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی: بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار

ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 1061 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی: بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار

( + به همراه متن اصلی انگلیسی مقاله )


 

a b s t r a c t

a b s t r a c tAlthough the constituents of information systems (IS) success and their relationships havebeen well documented in the business value of information technology (IT) and strategic ISliterature, our understanding of how information-sharing values affect the relationshipsamong IS success dimensions is limited. In response, we conduct a quantitative study of146 medium and large firms that have implemented a business intelligence system in theiroperations. Our results highlight that in the business intelligence systems context information-sharing values are not directly linked to IT-enabled information use, yet they act assignificant moderators of information systems success dimensions relationships.Crown Copyright  2014 Published by Elsevier B.V. All rights reserved.Introduction

چکیده

اگرچه موفقیت اجزای سیستم­های اطلاعاتی (IS ) و روابط آن­ها در منابع ارزش کسب و کار فن­آوری اطلاعات (IT) و IS راهبردی  بخوبی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است، درک ما از چگونگی تاثیر گذاری ارزش­های اشتراک­گذاری اطلاعات بر روابط میان ابعاد موفقیت IS محدود است. در پاسخ، تحقیق کمیتی از 146 شرکت متوسط و بزرگ انجام می­دهیم که یک سیستم هوش کسب و کار را در عملیات­شان پیاده­سازی می­کنند. نتایج ما بیان می­کند که در زمینه­ی سیستم­های هوش کسب و کار، ارزش­های اشتراک­گذاری اطلاعات بصورت مستقیم به استفاده­ی اطلاعات فعال شده با IT مرتبط نشده­اند و همچنین به عنوان واسط­های بسیار مهم موفقیت سیستم­های اطلاعاتی عمل می­کنند.  

 

کلمات کلیدی

ارزش کسب و کار IT، مدیریت IS راهبردی، سیستم­های هوش کسب و کار، مصرف اطلاعات، مقادیر اشتراک­گذاری اطلاعات، مدل­سازی معادله­ی ساختاری

 

Although the constituents of information systems (IS) success and their relationships have
been well documented in the business value of information technology (IT) and strategic IS
literature, our understanding of how information-sharing values affect the relationships
among IS success dimensions is limited. In response, we conduct a quantitative study of
146 medium and large firms that have implemented a business intelligence system in their
operations. Our results highlight that in the business intelligence systems context information-
sharing values are not directly linked to IT-enabled information use, yet they act as
significant moderators of information systems success dimensions relationships.
Crown Copyright  2014 Published by Elsevier B.V. All rights reserved.
Introduction

دانلود ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی: بررسی در زمینه ی سیستم های هوش کسب و کار






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله نحوه ی تاثیرگذاری اشتراک گذاری ارزش ها بر سیستم های اطلاعاتی: بررسی در زمینه ی سیستم های,

تاريخ : 24 اسفند 1395 | 20:35 | نویسنده : فايل | بازدید : 69
پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)

پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)

دانلود پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)

پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)

منابع

 

شیرزادی بیستونی، افسانه (1381). بررسی رابطه ساده و چندگانه کمال‏گرایی، اضطراب و افسردگی با سردرد میگرن در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز. پایان نامه کارشناسی ارشد روان‏شناسی عمومی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز.

نجاریان، بهمن (1376). ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه ای برای سنجش علائم سردرد میگرن در دانشجویان.مجله علوم تربیتی و روان­شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، سال چهارم، شماره های 4 و 3، 248-231.

 

 

دانلود پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه سردرد میگرن اهواز (AMQ) ,

ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی

ترجمه مقالات کارشناسی ارشد درس شبکه های اجتماعی به همراه پاورینت و متن زبان اصلی مقاله

دانلود ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی

ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی ، تحمل خطا ، مسیر یابی p2p ، ساختار سلسله مراتبی ، کرد، هم رده فوق العاده ، مقالات کارشناسی ارشد
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 481 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی

چکیده:

برای بالا بردن کارایی تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی می توان ثبات و بهره وری شبکه p2p را تقویت کرد .درتحقیقات ، اکثر اشتباهات مسیریابی توسط ویژگی پویایی شبکه p2p به وجود می آید مثل ورود و خروج گره و شکست گره که مهمترین عاملی است که اشتباهات مسیر یابی را القا می کند .
راه حل : ما الگوریتم بهبود یافته ای را ، برای بالا بردن کارایی تحمل خطا در الگوریتم مسیر یابی بر اساس ساختار سلسله مراتبی پیشنهاد می کنیم کهFTARHنامیده می شود (تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی بر اساس ساختار سلسله مراتبی )
الگوریتم جدید چه کار می کند؟ باعث می شود که از ظرفیت فراوان super nodeها برای تقویت کارایی تحمل خطا الگوریتم مسیر یابی در شبکه p2p استفاده شود

لغات کلیدی : تحمل خطا ، مسیر یابی p2p ، ساختار سلسله مراتبی ، کرد، هم رده فوق العاده


 
A Fault-tolerant Routing Algorithm of P2P
Network based on Hierarchical Structure

A Fault-tolerant Routing Algorithm of P2PNetwork based on Hierarchical Structure
Abstract—Fault-tolerant routing in P2P network has been a hot point. To raise the performance of fault-tolerant routing can highly enhance the stability and efficiency of P2P network. Through research, we find most routing errors is caused by highly dynamic characteristic of P2P network, such as peers frequently join, leave and fail, which is the main factor that induce routing errors. We proposed an improved algorithm to raise the performance of fault-tolerant routing of P2P network based on hierarchical structure theory, which is named as FTARH (Fault-tolerant Algorithm of Routing with Hiberarchy). The new algorithm makes full use of the superfluous capability of super peers to enhance the performance of fault-tolerant routing of entire P2P network.

Keywords- Fault tolerant; P2P routing; Hierarchical structure; Super peer; Chord

دانلود ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله ارشد تحمل خطا در الگوریتم های مسیر یابی شبکه P2P بر اساس ساختار سلسله مراتبی ,

پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر الوانی و دکتر دانایی فرد با عنوان استراتژی در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت عمومی مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی

دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید با عنوان استراتژی
دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید)
استراتژی
تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان
نظریه سنتی در مورد استرا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 579 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

عنوان: پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی  نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی  و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان « استراتژی» می باشد که در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

استراتژی

استراتژی چیست؟

تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان

نظریه سنتی در مورد استراتژی- ساختار

نظریه چندلر

نظریه معاصر در مورد استراتژی- ساختار

انواع چهار گانه سازمانهای استراتژیك

سازمانهای تدافعی

سازمان های آینده نگر

سازمان های تحلیلگر

سازمانهای انفعالی

طبقه بندی مختلف استراتژی- ساختار

پیوستار محیط- استراتژی

پیش بینی انواع استراتژیها

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دان,

پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر الوانی و دکتر دانایی فرد با عنوان استراتژی در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت عمومی مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی

دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید با عنوان استراتژی
دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید)
استراتژی
تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان
نظریه سنتی در مورد استرا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 579 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

عنوان: پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی  نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی  و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان « استراتژی» می باشد که در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

استراتژی

استراتژی چیست؟

تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان

نظریه سنتی در مورد استراتژی- ساختار

نظریه چندلر

نظریه معاصر در مورد استراتژی- ساختار

انواع چهار گانه سازمانهای استراتژیك

سازمانهای تدافعی

سازمان های آینده نگر

سازمان های تحلیلگر

سازمانهای انفعالی

طبقه بندی مختلف استراتژی- ساختار

پیوستار محیط- استراتژی

پیش بینی انواع استراتژیها

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت استراتژی (فصل پنجم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دان,